U svrhu stalnog unaprjeđenja naše usluge, obvezujemo se:
– Dati dodatnu vrijednost svakom ugovorenom poslu. Razumjeti zahtjeve klijenata i djelovati u skladu s njima, te predviđati njihove potrebe i uvijek nuditi kvalitetna rješenja.
– Imati zadovoljne zaposlenike i poticati njihovu kreativnost. Održavati i unaprjeđivati ugodnu i poticajnu radnu okolinu, omogućiti stalno stručno i osobno usavršavanje te napredovanje uz primjeren životni standard.
– Pronalaziti optimalna rješenja za klijente. Neprekidno razvijati vlastite sposobnosti pronalaženja optimalne kombinacije sredstava i tehnologije te zaposlenika koji ih znaju optimalno primijeniti.
– Kontinuirano poboljšavati kvalitetu usluge. U realizaciji usluge primjenjivati najsuvremenije alate i tehnologiju koja povećava efikasnost uz održavanje ili povećavanje zadane kvalitete, prilagođavajući rješenja stvarnim potrebama korisnika.
– Mjeriti zadovoljstvo korisnika. U najvećoj mogućoj mjeri uključivati korisnike naših proizvoda u cjelokupni proces razvoja te neprekidno prikupljati povratne informacije od klijenata.
– Davati originalna tehnička rješenja. Praćenjem industrijskih trendova, vlastitim snagama te kroz suradnju s dobavljačima razvijati i primjenjivati kvalitetna i originalna tehnička rješenja.
– Održavati i unaprjeđivati partnerske odnose sa suradnicima pri realizaciji složenih projekata, a na temelju uzajamne koristi.
– Poštivati zakonske i etičke norme u odnosima s kupcima, dobavljačima, suradnicima i zaposlenicima.
– Postavljati ambiciozne, mjerljive i ostvarive ciljeve.
– Primjenjivati i stalno poboljšavati sustav upravljanja kvalitetom temeljen na normi ISO9001.